Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Γιατι???????

Άλλη μια νύχτα στο ταξίδι των αναμνήσεων και τα θέλω μου αυτή την φορά,πιο προσιτά,πιο λίγα,πιο εύκολα....
Η ζωή μου "συναισθηματικά" έντονη και τώρα,κουρασμένη από ερωτικά μπερδέματα,θέλω να βρω και πάλι τον εαυτό μου..Αυτόν που έχασα στις σχέσεις που έδινα ότι είχα,στις σχέσεις που με πλήγωναν, σ΄αυτές που η μόνη εικόνα που έμεινε είναι μια πόρτα να κλείνει,σ΄εκείνες που μου έκλεψαν τα όνειρα και μπροστά μου  τα ποδοπάτησαν λες και δεν ήταν τίποτα....Μα πιο πολύ σ΄εκείνες http://www.youtube.com/watch?v=SyhIIVgg78Aπου με καταπίεσαν,με βίασαν,με χτύπησαν.....
Θέλω να χτίσω και πάλι τα όνειρα μου και με χρώμα να ζωγραφίσω την χαρά μου...Πίσω μου ν΄αφήσω τις σχέσεις της "στιγμής",σχέσεις που έδινα όσα είχα,όσα μπορούσα αλλά ποτέ για ένα ευχαριστώ δεν αρκούσαν..!!Πολλές φορές η ειλικρίνεια μου τους πονούσε,τους τρυπούσε και για όσα έλεγα,τίποτα δεν τους αρκούσε...
Η αγάπη μου για σένα μ΄άφησε στάσιμη για χρόνια...έμαθα ν αγαπάω σαν στα παραμύθια...Τώρα άλλη μια αρχή θα κάνω...Δεν θα κάνω σχέσεις περαστικές,ψεύτικες,ύπουλες,μικρές...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου